spoonfulofpandas:

WOW DID I MAKE A PRINT OF MY OWN OC YEAH I DID ACTUALLY HA HA HA

i’ll have this at otakon because i gotta have original art too

who does that. who draws that at all. (i dont cause im lame)

OMG CUTE

aratatasaki replied to your post: today i hurt myself because i was goin…

IM LAUGHING BECAUSE I WAS IN A SIMILAR SITUATION EXCEPT I DECIDED TO CROSS AND GOT HIT BY A CAR

HOLY SHIT

i have a week to make a pons system out of foam, el wire, and a pair of headphones

today i hurt myself because i was going to cross the street but it was one of those pedestrian walkways instead of the like, full-out crosswalk at an intersection thing so as soon as i hit the button, like as soon as i hit it, the yield lights started blinking but it happened so quickly i got scared and there was too much pressure on me crossing RIGHT THEN and there were cars everywhere so i quickly pretended like i was turning the other way and then i fucked up and kicked part of a stick on the ground so now i have a cut on my toe

weave shopping
[panic! at the disco starts to play]
ashley: ........panic?
emily: at the weave store

biolabs:

i am a mature adult

brainbubblegum:

image

image

image

AAAAAANNNDD a commission for Feriowind, who wanted a newt/hermann comic with Hermann being a big tsundere. He give kind of a creepy yandere vibe tho… haha. Any of u kids ever read Stephen King’s Misery…

This comic was too big for tumblr’s photoset format :O

deebzy:

just thinkin’ about my first love

also killer eyebrows but those didn’t magically transform in my sleep

woke up w/ perfectly styled hair

yeah but if u lose ur wallet tho

RIGHT

happypsyduckanon:

buttsbutts:

unsafe

secret dog

digimemory:

sadvaporwavebabe:

reminder to call your pets by their proper pronouns! use petself/dogself/catself/hamsterself etc because they are not able to communicate their preferred gender and pronouns thank you this has been a psa uwu

image

kayotics replied to your post: i don’t understand the new craze of ha…

thats not really a new craze, they’ve been around for years

YEAH BUT NOW IT’S LIKE. THEY’RE THE DEFAULT WALLET OR SMTHN??? why

All these accounts of Dashcon read like the synopses of Always Sunny in Philadelphia episodes like

hannahbalthecannibal:

image

image

image

This all just seems like a complex scheme devised while eating cat food and huffing glue I am just saying